Kodėl vienus prekės ženklus mylime, o kitus apeiname iš tolo?
Šį kartą Coffee Break’autojus kviečiame į „Baltic Brands“ tyrimo pristatymą – vieną išsamiausių ir ilgiausiai Baltijos šalyse vykdomų tyrimų apie vartotojų meilę, lojalumą ir rinkos favoritų TOP’us. Su juo mus supažindins „Sons & Daughters“ komunikacijos paslaugų vadovė Anastasija Zemdliauskaitė.
Ką sužinosim?
✔️ Ką apie mūsų mylimus (ar ne) prekių ženklus galvoja Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojai;
✔️ Kodėl viena kampanija tampa hit’u, o kita nugrimzta į užmarštį;
✔️ Ir kaip „Gaidelio“ krekeriai tapo efektyviausia metų kampanija pagal „Password“ apdovanojimus (spoiler alert: gali sukelti alkį 🤤).
Bus įžvalgų, tendencijų ir realių pavyzdžių – trumpai tariant, visa, ko reikia norint išsiskirti šiandieninėje rinkoje.
Kam skirta? Verslui, marketingui, brandingui neabejingiems žmonėms – jei nori suprasti savo vartotoją ir kurti prekės ženklą, kurį myli – čia būtina būti!
Susitinkam su kavos puodeliu gegužės 22 d. 11:15 Lighthouse Innovation, SIC Lounge erdvėje.
Renginys organizuojamas VŠĮ „Baltijos technologijų parkas“ ir finansuojamas projekto „Baltijos technologijų parko brandaus klasterio augimas“ lėšomis.