Lighthouse neuromarketing lab
Mūsų specialistai marketingo srityje dirba ilgiau nei 10 metų, kasdien nagrinėdami klausimą, kaip vartotojai įsimyli prekės ženklą ir kaip tą jausmą išlaikyti.
Mokslo, žinių ir kūrybiškumo pagalba Lighthouse neuromarketing lab padeda klientams atrasti ilgalaikį ryšį su vartotoju.
Neuromarketingo paslaugos - išmanūs sprendimai efektyvesniam vartotojo pažinimui

Tyrimai, susiję su vartotojų elgsena
Akių žvilgsnio sekimo technologija
Veido nuskaitymo (face reader) technologija
Biometrikos
EEG (elektroencefalografija)

Tyrimai, susiję su komunikacijos priemonėmis (reklaminės kampanijos, pakuotės dizainas)
Akių žvilgsnio sekimo technologija
Veido nuskaitymo (face reader) technologija
Biometrikos

Marketingo strategijos sudarymas pritaikant jutiminės rinkodaros principus
Jutiminė rinkodara susideda iš pagrindinių penkių žmogaus
pojūčių: klausa, rega, uoslė, lytėjimas bei skonis.
Tradicinės rinkodaros ir komunikacijos paslaugos
Jungtiniai neuromarketingo ir tradicinės rinkodaros sprendimai:
Daugelis sprendimų priėmimo etapų vyksta vartotojo pasąmonėje, todėl tradicinės marketingo tyrimų priemonės nepajėgia atskleisti visų svarbių įžvalgų apie vartotojo elgesį. Naudojant įprastines apklausos metodikas dalyvių atsakymai gali būti neobjektyvūs arba iškreipti dėl stereotipų, kognityvinių paklaidų, emocijų, socialinių ir moralinių normų įtakos arba tiesiog dėl to, kad žmonės nepajėgia išreikšti savo minčių, jausmų ir papasakoti apie tai, kas motyvuoja apsispręsti dėl pirkimo.
Daugelis vartotojų poreikių, norų ir lūkesčių kyla nesąmoningai arba pasąmoningai, todėl juos sunku išsakyti žodžiais. Mes negalime racionalizuoti kiekvienos patirties ir paaiškinti, kodėl perkame. Visa tai turint omenyje, ieškoma būdų, kaip būtų galima geriau suprasti vartotojų motyvaciją, emocijas ir sprendimų priėmimą.
Neuromarketingas ir jo įrankiai yra vienas iš atsakymų.