Double Sprint su Donatu Joniku

Kaip padidinti SaaS produkto sėkmės tikimybę nuo 8% iki 70% su Double Sprint metodu

Būtina registracija

Galvojate, kad turite milijono vertą SaaS idėją, bet nesiryžtate pradėti? Turime gerą žinią! Jums nereikia investuoti dešimčių ar net šimtų tūkstančių į platformos ar funkcinio prototipo kūrimą, kad įvertintumėte savo idėjos potencialą rinkoje.

Gegužės 31 d., 10 val. dalyvaukite online renginyje ir sužinokite, kaip unikalus Double Sprint metodas gali padėti jums įsivertinti idėją bei pasiruošti sėkmingam SaaS arba internetinės platformos paleidimui į rinką tiesiogiai iš jo kūrėjo, startuolių eksperto Dr. Donato Joniko.

❗️Būtina registracija: https://bit.ly/3wqdJqo
Nuorodą į renginį atsiųsime el.paštu po registracijos.

❗️ Dėmesio, dalyvių skaičius ribotas, tad skubėkite registruotis, nes užsiregistravę dalyviai gaus renginio video medžiagą nemokamai. O net 3 užsiregistravę ir renginyje sudalyvavę dalyviai turės galimybę laimėti asmeninę Donato Joniko konsultaciją su idėjos auditu pagal Double Spring metodą, kurios vertė 250 eur!

Donatą Joniką pristatys Lighthouse Hub skaitmeninių inovacijų centro vadovė Viktorija Prikockienė. Renginio metu Donatas Jonikas papasakos apie Double Sprint metodą ir 60 dienų mentorystės programą (Double Sprint Bootcamp).


Renginio trukmė 1val., po jo seks 30 min Q&A sesija, kurios taip pat kviečiame nepraleisti!

Apie pranešėją:
Dr. Donatas Jonikas – pirmasis lietuvis patekęs į TOP 30 World Startup Gurus reitingą, kartu su tokiais pasaulinio lygio ekspertais kaip Seth Godin, Gary Vaynerchuk, Jeff Walker, Steve Blank. Atlikęs 1447 startuolių tyrimą, parašė knygą „Startup Evolution Curve“ , kuri yra viena iš 5 perkamiausių „Amazon“ knygų startuolių kategorijoje ir buvo pristatyta prestižiniame žurnale FORBES. Lighthouse Hub skaitmeninių inovacijų centro konsultantas. Daugiau nei 16 metų konsultuoja įmones verslo ir rinkodaros klausimai, o šiuo metu specializuojasi startuolių ir inovatyvių verslų rinkodaroje, padeda įsivertinti idėjos potencialą bei prisitraukti klientų. 

Data: 2022 m. gegužės 31 d.
Laikas: 10 val.
Vieta: ONLINE (nuoroda į renginį gaus užsiregistravę dalyviai).