Facebook Login JavaScript Example

Dr. Donatas Jonikas – kaip nekonkuruoti per kainą ir rasti tinkamus verslo partnerius

Dr. Donatas Jonikas, buvęs samdomas darbuotojas, pakilęs iki valdybos nario pareigų, strateginių projektų direktoriaus pozicijos, galiausiai nusprendė keisti darbą ir įkūrė UAB „Marketologai“. Šiandien jis ne tik konsultuoja, bet ir vysto asmeninius verslus, įsteigė naują įmonę – UAB „Rinkodaros algoritmai“ ir generuoja inovatyvią idėją – dirbtinio intelekto pagrindu, kuriamos rinkodaros partnerystės.

Gegužės 16-17 dienomis „Light House Academy“ įvyks dviejų dienų Dr. Donato Joniko organizuojami mokymai „2 in 1: pajamų generavimas ir partnerystės“, kurių metu Dr. D. Jonikas ne tik pristatys inovatyvias idėjas, bet ir suteiks individualias konsultacijas, bei praktinius patarimus kaip sėkmingai vystyti turimą verslą.

Mokymai skirti mažai grupei, 10-12 žmonių, todėl kiekvienas turės 15-30 min. konsultaciją. Trukmė – 3-4 val. Pradžioje bus pristatyta reikalinga informacija, tačiau didžiąją dalį dalyviai darys praktines užduotis. Kiekvienas po dirbtuvių turės ne tik naujas žinias, savo verslo analizę, bet ir atgalinį ryšį.

Dr. D. Jonikas sutiko atsakyti į keletą klausimų apie būsimus mokymus.

– Konsultuodamas jauną, greitai besiplečiantį verslą, kokias didžiausias problemas pastebite?
– Dažnai yra kuriamas produktas, ar paslaugos, tačiau nežiūrima ar to reikia rinkoje. Kol rinka „nebalsavo“ savo pinigais, nebūtų racionalu ją plėtoti ir vystyti. Galbūt tai atitinka tam tikras inovacines programas, pabandykite gauti finansavimą. Jeigu gaunate finansavimą, tai patvirtinimas, kad kuriamas inovatyvus produktas yra aktualus bent jau vyriausybei.
Antras momentas yra kaina. Galbūt tai yra geras, naudingas dalykas, tačiau kaina yra „kosminė“. Reiktų įsivertinti ne kokia suma įkainojamas produktas, o kokiu būdu. Už ką imami pinigai, kokia pridėti vertė. Tam reikalingi testavimo variantai kaip norimą produktą apmokestinti. Arba atvirkštinis variantas – kaina per žema. Kiekvienas gali padaryti nuolaidą ir pasistengti parduoti paslaugą ar produktą pigiau. Bet iki kiek pigiau galima pardavinėti ir ar tikrai to norisi? Per seminarą mes kalbėsime, ką daryti, kad netektų konkuruoti per kainą. Pasižiūrėsime tam tikras strategijas verslų, kurie tikrai sėkmingai suveikė, generuosime idėjas, kaip konkuruoti per individualų pasiūlymo pagerinimą vienokiu ar kitokiu aspektu.

– Kokių dalyvių laukiate gegužės mėn. 16-17 d. seminaruose? Kam rekomenduojate ateiti?
– Tai yra tie, kurie jau turi veikiančius verslus. Jeigu jau vystomas verslas, arba bent jau kuriamas produktas, mes galime galvoti kaip iš jo uždirbti papildomai, su kokiais partneriais jį įvedinėti į rinką, tą bus galima padaryti. Jeigu veikiančio verslo neturi, tai bus tik teorinis mokymasis.
„Pradinukai“ irgi gali dalyvauti, bet tie, kurie turi jau veikiančius verslus, jie gaus naudą čia ir dabar.

– Kokio tipo verslams šis seminaras yra skirtas?
– Visiems verslams, kuriems negalioja specifiniai apribojimai, t.y. alkoholis, tabakas, lošimai. Rekomenduoju tiems, kurie turi skaitmeninius produktus, ką galima lengvai išsiųsti ir parduoti.
Svarbu, kad tame versle būtų žmogus, kuris skirtų per dieną bent valandą ar porą valandų rinkodarai, pardavimams. Jeigu žmogus gali tiek laiko investuoti ir pasistengti, pasididinti pardavimus, prisitraukti naujų klientų – seminaras bus naudingas.

– Pirmoje seminaro dienoje ketinate pristatyti pajamų generavimo modelius ir kainodarą. Kaip manote, ar nusistovėjusi nuomonė, kad aukščiausia kaina visada yra geriausios kokybės garantas yra mitas? Ar tai tiesa?
– Tikrai mitas. Jeigu žiūrėsime pagal kainos ir kokybės santykį, yra devynios strategijos. Viena iš jų – apiplėšimo strategija, kai siūlai prasčiausią kokybę už aukščiausią kainą. Šias teorijas aptarsime seminaro metu.

– Abipusių partnerysčių kūrimas rinkodaroje. Kaip jaunam verslui susirasti tinkamus partnerius? Kaip sugebėti juos atsirinkti?
– Darysime praktines užduotis. Kalbėsime ne tik apie tai, ką aš noriu pasiekti, bet ką galiu duoti. Daugelis pradinių verslų mato, kiek yra daug potencialių partnerių, bet neturi ką pasiūlyti mainais. Mes per seminarą pasidarysime auditą: „Ką aš galiu pasiūlyti savo potencialiems partneriams?“. Dar nesu sutikęs nė vienos įmonės, kuri neturėtų ką pasiūlyti mainais.
Sekančiame žingsnyje žiūrėsime iš įmonės perspektyvos – kokių reikia partnerių, ką norima pasiekti: „Ar aš noriu, kad mane pareklamuotų, ar kad mane atiduotų kažkam kaip prizą, produktą?“ ir t.t.

– Ar ketinate pasakyti, kaip nutraukti tas partnerystes? Jeigu eigoje keliai išsiskiria?
– Aš pasiūlysiu labai paprastą dalyką – sutarties sudarymas.

DAUGIAU INFORMACIJOS APIE BŪSIMĄ RENGINĮ: www.facebook.com/events