CX: Kaip praktiškai įvertinti klientų patirtis?

McKinsey atlikti tyrimai rodo, kad 86% asmenų sutiktų mokėti daugiau už teigiamą patirtį, tačiau jei ankstesnis susidūrimas paliko kartėlį, net 32% po pirmos konfrontacijos išeitų ir negrįžtų.

– Kokie yra praktiniai būdai analizuoti klientų patirtį?
– Kuri patirtis (e-prekyba, fizinės pardavimų vietos, aptarnavimas, darbo valandos ir t.t.) yra lemianti klientų apsisprendimą Jūsų versle?
– Kokius pokyčius galite įgyvendinti savo aplinkoje, siekiant pagerinti klientų įspūdžius?Kartais minimalios smulkmenos, be didelių investicijų gali atnešti maksimalią naudą ir klientų lojalumą. KAIP?Įžvalgomis dalinsis Gediminas Buivydas, „Baltic Tech Park“ skaitmeninių inovacijų strategas, „design thinking“ metodo ambasadorius.

—————————————

Bilieto kaina – 10 Eur. Registracija į renginį: media@lighthouse.lt
„Light House” nariams – NEMOKAMAI (Reikalinga registracija: media@lighthouse.lt)